اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۱۳۳۰

این نتایج به درد ما نمی‌خورد

این نتایج به درد ما نمی‌خورد
هافبک تیم نفت تهران گفت:‌ مدیریت فقط قول می‌دهد و این چیزها به بازیکن ربطی ندارد، ما شب عید به ولله چیزی نگرفتیم.
۱۸:۲۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

 در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، دو تیم نفت تهران و استقلال در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید. سامان آقازمانی هافبک تیم نفت تهران در پایان این دیدار اظهار داشت: ابتدا جا دارد سال نو را به همه تبریک بگویم ما در نیمه اول گلی که به استقلال زدیم شرایط تغییر کرد و استقلال عقب نشست و ما توانستیم برنده به رختکن برویم، نیمه دوم شرایط تیم ما را درنظر بگیرید، بعد از بازگشت قول قرار با باشگاه داشتیم که قرار بود از قرارداد ما پرداخت شود، اما این اتفاق رخ نداد. شرایط تیم ما در نیمه دوم از لحاظ بدنی به خاطر اینکه هشت روز تمرین نکرده بودیم و بعد از آن تمرین کرده بودیم و به بدنمان فشار آورده  بودیم شرایط در نیمه دوم طبیعی بود، در نیمه دوم بدن ما ول نکرد. یک ماه از آخرین بازی ما می‌گذشت، این نتایج به درد ما نمی‌خورد، ما باید فقط برنده شویم ان‌شاءالله بازی‌های بعدی نتیجه بگیریم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: تیم ما خیلی مهره دارد، از زمانی که افاضلی آمده، مقابل هیچ تیمی از پیش‌باخته نبودیم، مشکل باشگاه نفت، مدیریت است، مسئولان قول ندهند، به هر حال قول می‌دهند انجام بدهند، بچه‌های ما خرج خانواده را می‌دهند آنها فقط ۲ تا ۳ میلیون پول گرفته‌اند.

آقازمانی در پاسخ به این سؤال که در پایان سال ۹۶ پیش از آغاز عید هیچ مبلغی دریافت نکرده اید، ما به والله هیچ نگرفته‌ایم، فقط این را می‌گویم بزرگان خوبی داریم که دست بچه‌ها را گرفته‌اند فقط در همین حد بگویم.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مدیریت فقط قول می‌دهد، چک‌ها برگشت خورده، شب عید پول ندادند و فقط وعده دادند، حواله ماشین‌ها درست نشده است، این چیزها به بازیکن ربطی ندارد، فقط این را بگویم بچه‌های ما غیرتی بازی کردند و واقعا دست‌مریزاد. مسئولان باشگاه ۲ تا  ۳ ماه قبل می‌دانستند بچه‌ها شب عید دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین